Wat gaan we doen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu Wat gaan we doen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu

Wat gaan we doen?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Carlijn

08 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Wij zijn, Marjolein Muijs en Carlijn van Lammeren. Wij zijn derde jaars studenten Fysiotherapie aan de Avans hogeschool in Breda.

Volgend jaar gaan wij afstuderen in het buitenland. We gaan dit doen bij de Stichting Yamaru in Sulawesi (Indonesië). We zullen hier gedurende 4 maanden verblijven en zo ons steentje bijdragen aan de stichting.
YAMARU draagt zorg voor de ontwikkeling van en hulp aan de arme en minderbedeelde bevolkingsgroepen in de Minahasa, de noordelijkste regio (met hoofdstad Manado) van Sulawesi. Verder beheert YAMARU een eigen academie voor fysiotherapie en een gezinsvervangend tehuis voor meervoudig geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen en jonge volwassenen.