Bunaken en Sayap Kasih - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu Bunaken en Sayap Kasih - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu

Bunaken en Sayap Kasih

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Carlijn

24 Maart 2009 | Indonesië, Batavia

Selamat Siang vanuit Tomohon !

Vorige week hebben we nog wat foto's genomen tijdens de therapie op Sayap Kasih. Die foto's zal ik bij dit bericht plaatsen! Meestal zijn we daar met drie nu, maar er lopen daar ophet moment ook drie studenten 3de jaar fysiotherapie stage. Voordeel daarvan is dat we nu iedere dag alle kinderen kunnen behandelen! Rinto op de foto is even oud als ons.

Bunaken resort had mooie huisjes met ventilator en een mooie badkamer en een gave veranda.

Het resort is van een Nederlander Jochem en zijn indonesische vrouw.
We hadden onze boot heen gemist, want blijkbaar zijn er drie haven opstapplaatsen in Manado en wij zijn de verkeerde boot in geloodst.
Nog geen ramp, maar Jochem heeft wel een dik uur op ons staan wachten daar.

Het resort is klein met maar een stuk of zes huisjes, wel heel erg gezellig. Het eten was goed, we kregen lekker vlees en �s ochtends brood dat je kon roosteren enzo. Super !

Verder hadden ze in het resort drie hele lieve honden en een paar katten. In tegenstelling tot in Tomohon droegen deze allemaal vlooienbanden en zagen er netjes uit. Toen we in het resort aankwamen hebben we gelijk met iedereen vriendschap gesloten.

Er waren ook drie Limburgers van rond de 45. Heel erg aardig en ook een beetje gek, maar dat zijn wij ook natuurlijk. Samen met hen en het personeel ( duikinstructeurs en opruimers) hebben we leuke party�s gehad met veel live muziek op het terras.

Een geslaagde week en een feestelijk weekend.

Groetjes,

Marjolein en Carlijn

• 24 Maart 2009 - 07:01

Chanti:

Hey meiden!
    Zo te lezen vermaken jullie je best!
    Leuk hoor, geniet er maar lekker van, voor je het weet is het voorbij! Lukt het ook goed met behandelen? Heel veel suc6 nog!!
    Groetjes vanuit een regenachtig en koud Stampersgat