Doggie World - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu Doggie World - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu

Doggie World

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Carlijn

09 Maart 2009 | Indonesië, Batavia

Hey beste mensen !

Hier een update vanuit Sulawesi. Iedere dag doet het nog een goeie plensbui van lauwwarme regen, maar verder is het hier nog steeds aangenaam weer.

Wij zijn gisteren naar het strand geweest. Het duurde vier bussen heen. De terugreis hadden we dus maar twee blauwe busjes nodig. Het strand was erg rustig en heeft vulkanisch zand. Het was een soort van eigendom van iemand, dus voor 1000 RP mochten we naar binnen. Dat is zo’n 0,08 eurocent. Eindelijk even geen ge bule-bule. Bule betekend witneus en zo worden we overal en altijd nageroepen. Om soms gek van te worden.

De nastuur is hier wel heel erg mooi. Overal bananenbomen en kruidnagelbomen en veel bloemen. Er lopen hier overal op straat honden los. Sommige hebben een touwtje om en behoren bij een huis in de straat en sommige ook niet. World of the dogs lijkt het wel…

We zijn deze week al op school voor fysiotherapie geweest en bij het tehuis voor gehandicate kinderen. Er zjn hier nog verbeteringen mogelijk en daar gaan wij ons de komende tijd mee bezig houden.

Het lijkt nu alsof we hier al meer dan een week zitten en het gaat best goed. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes op de site en we laten snel weer iets van ons horen !

Groetjes,

Carlijn en Marjolein

• 09 Maart 2009 - 07:29

Henri:

Hoi dames,

succes met de therapie en behandeling van de kindjes

groetjes vanuit een koud en druilerig Polen,

Henri

• 11 Maart 2009 - 07:13

Jeroen:

heey stelletje bule-bule's hehehe, laat je niet kisten, als ze bule-bule zeggen zeg je gewoon zwarte-zwarte terug muahahahaha, veel succes en groetjes van je broertje