Kali watervalen, slecht nieuws en Tangkoko - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu Kali watervalen, slecht nieuws en Tangkoko - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjolein en Carlijn - WaarBenJij.nu

Kali watervalen, slecht nieuws en Tangkoko

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Carlijn

15 April 2009 | Indonesië, Batavia

Hey beste mensen,

We hebben een eerste, mededeling over het sponsorgeld. We hebben een deel gespendeerd aan nieuwe oefenmaterialen voor defysiotherapie. We hebben het in Australie besteld. Hopelijk komen de spullen snel binnen.

Veder zijn we afgelope week naar de Kai watervallen geweest. Na een lange wandeling van 1,5 uur zijn we eindelijk aangekomen bij de watervallen. De omgeving daar was super mooi. Helaas moesten we ook nog terug naar ons resort wat wilde zeggen: 1,5 uur weer terug,maar dan bergop.

Vrijdag kregen wij een trieste mededeling te horen. Ifan, een van de kindjes van Sayap Kashi is overleden. Dit kwam hard aan.

Al met al stond toch die dag de trip naar Tangkoko op het programma. Hier zijn we eerst op het zwrate strand gaan lunchen. Ze noemen dit zo, omdat het uit vulkanisch zand bestaat, wat zwart is.
Na de lunch de jungle in, opzoek naar de apen en mooie vogels. Na lang zoeken hadden we ze eindelijk gevonden. We hebben het tars aapje, neushoornvogel en e Makake gezien. Het was zeker de moeite waard.

Verder is pasen hier heel rustig geweest. Aankomende week staat Sayap Kashi op het programma en daarna 2 weken CBR.

Groetjes
Marjolein en Carlijn